Poświęć mi chwilę, a pokażę Ci jak zbudować listę mailingową, wypchaną po brzegi potencjalnymi Klientami, zainteresowanymi tym, co masz im do zaoferowania...
Jak wiesz, mamy mnóstwo form reklamy…
Jest TV, gazety, ulotki, billboardy przy drodze. Jest reklama w social mediach i na innych portalach internetowych.
Załóżmy, że masz billboard ze swoją reklamą przy bardzo ruchliwej drodze. Czy to oznacza, że od razu wszyscy kierowcy, którzy go zobaczą, zostaną Twoimi Klientami?
No nie!
To samo będzie z reklamą w TV, z ulotkami i z internetem.
Kiedy wchodzisz do jakiegoś sklepu internetowego to nie zawsze dokonujesz w nim zakupów, prawda?
Nie wszyscy się zapiszą. Ale sklep nic nie ryzykuje. Dał swoim klientom taką możliwość. Jednocześnie też sklep nic nie traci. Może tylko zyskać. Bo w ten sposób, wysyłając do zapisanych osób kolejne maile newslettera, może ostatecznie przekształcić je w swoich klientów.
Nie tylko sklepy wykorzystują newslettery. Listy mailingowe budują też m.in. firmy usługowe, producenci, twórcy internetowi, twórcy aplikacji, czy też firmy handlowe.
Kiedy ktoś wyśle do Ciebie zapytanie o produkt lub usługę, to prawdopodobnie wysłał to samo zapytanie także do innych firm, także do twojej konkurencji. Wszyscy tak robimy. Twoje szanse więc spadają.
W większości przypadków masz tylko 1 okazję. Możesz odpowiedzieć na zapytanie tylko raz. Może coś nie wyjść. Możesz mieć gorszy dzień. Albo Twój potencjalny klient, który wysłał zapytanie może mieć gorszy dzień.
Ale jeśli przejmiesz adres mailowy potencjalnego klienta dużo wcześniej, to masz więcej okazji. Więcej możliwości kontaktu.
Jest coś takiego jak zyskiwanie przy bliższym poznaniu. Dzięki temu klient ostatecznie coraz bardziej Cię lubi i w końcu kupuje u Ciebie. A do innych firm nawet nie wysyła zapytań.
Załóżmy, że podajesz klientom do dyspozycji adres email, formularz kontaktowy albo numer telefonu. Każdy może zadzwonić albo napisać i wypytać o szczegóły.
Nie wiem, czy wiesz. Ale jest mnóstwo osób, które boją się z tego skorzystać. Strach to nie wszystko. Są jeszcze inne pokrewne mu powody.
Wysłanie zapytania wydaje się bardzo zobowiązujące. Jako klienci się tego boimy. Boimy się, że teraz firma będzie nam wysyłać oferty, wydzwaniać, a my się przecież dopiero rozglądamy.
Zapis na listę mailingową jest dla przyszłych klientów mniej zobowiązujący i nie wiąże się z tak dużym strachem. Sami zdecydują, kiedy ostatecznie dokonają zakupu. A my możemy im tylko pomóc, wykorzystując w tym czasie powierzone szanse.
Do pozyskiwania zupełnie nowych klientów i przekonywania niezdecydowanych.
Do odzyskiwania klientów i tzw. porzuconych koszyków.
Zwiększanie wartości klientów w czasie (LTV - Lifetime Value).
Gdy klient nie kupił za pierwszym wejściem, masz szansę go jeszcze przekonać.
Do nakłaniania obecnych klientów, by powrócili po kolejne zakupy.
Dużo taniej jest zachęcić byłego klienta do kolejnych zakupów niż pozyskać nowego.
Możliwość zautomatyzowania sprzedaży (przecież większość maili, które mają prowadzić do sprzedaży jest bardzo podobna, bo oferty, które wysyłamy są do siebie podobne, a klienci zadają podobne pytania) .
To samo możesz oczywiście zrobić za pomocą innych form marketingu, jak np. reklamy remarketingowe. Ale pamiętaj, że zawsze możesz wysłać tyle maili ile zechcesz (nie ogranicza Cię budżet reklamowy), a email ma zawsze 100% zasięg w przeciwieństwie do social mediów.
Jeśli masz już listę mailingową, ale ludzie nie otwierają, nie czytają, ani nawet nie klikają w przedstawione oferty, nie mówiąc już o dokonywaniu zakupów lub po prostu nie wiesz o czym do nich pisać… To pokażę Ci jak sprawić, że Twoja lista będzie rosła w tempie błyskawicy i zaczną się na nią zapisywać przede wszystkim zaangażowani klienci, zainteresowani tym co masz w ofercie, a Ty zyskasz pomysły o czym do nich pisać.
Jeśli nie masz jeszcze listy, bo nie do końca wiesz na czym polega jej budowa, jej wykorzystanie, a do tego być może przytłaczają Cię techniczne aspekty jej prowadzenia lub obawiasz się tego, co pomyślą o Tobie odbiorcy, kiedy wyślesz pierwszy mailing… To pokażę Ci, że technologia to nie problem, bo przygotowałem instrukcję video, w której poprowadzę Cię za rączkę, pokazując gdzie kliknąć, a dzięki temu stworzysz listę, formularz zapisu, wyślesz newsletter i sprzedasz swoje produkty lub usługi. Do tego zyskasz pomysły na prowadzenie listy i będziesz dokładnie wiedzieć, o czym będzie kolejny mailing oraz kiedy najlepiej go wysłać.
Czy zadowala Cię obecny poziom sprzedaży w Twojej firmie? Jeśli nie, to skorzystaj z tej okazji!
Zignowaowanie mojej propozycji byłoby wyrzucaniem pieniędzy i czasu w błoto.
Więc domyślam się, że skorzystasz z okazji i postawisz na wykorzystanie listy mailingowej. Dlatego postanowiłem przygotować kurs EMAIL HERO, w którym nauczę Cię tego.
Pytanie tylko ile jest dla Ciebie warte to o czym mówiłem i o czym jeszcze za chwilę opowiem...
Wcale nie kosztuje to 15000, 5000, ani nawet 2000 zł. A mogłoby...
Ale jest ona następująca...
pakiet
STANDARD
195 zł
pakiet
PREMIUM
395 zł
pakiet
VIP
995 zł
Zapisy są otwarte do godziny 23:59 w dniu 18.03.2022!
Czyli jeszcze tylko:
Kurs zamawiasz dokładnie tak samo jak produkty w każdym innym sklepie internetowym.
Po złożeniu zamówienia, poproszę Cię o dokonanie wpłaty. Możesz zapłacić w dowolny sposób (przelew online, karta, PayPal, przelew tradycyjny).
Już po minucie od zaksięgowania pieniędzy na koncie, automatycznie dostaniesz ode mnie maila z dostępem do pełnej zawartości kursu.
Co będzie później? Od razu możesz zacząć przerabiać lekcje i wdrażać wiedzę w życie. Ja będę nad wszystkim czuwać.
Dostęp do kursu masz na zawsze. Nie zabiorę Ci go po roku. A Ty możesz z niego korzystać do woli o każdej porze dnia i nocy.
Potrzebujesz faktury? Nie ma problemu - zaznacz odpowiednią opcję przy wysyłaniu zamówienia.
po którym możesz poruszać się w prosty i intuicyjny sposób
1. Ponad 100 logicznie ułożonych lekcji podzielonych na 14 modułów.
2. Materiały wideo - każda lekcja to materiał instruktażowy w formie nagrania wideo. Każde wideo trwa od kilku do kilkunastu minut.
3. Działające przykłady - pokażę Ci przykłady moich (i nie tylko) działań email marketingowych prowadzonych zgodnie z tym, co omawiam w kursie. Pokażę co dawało najlepsze efekty.
4. Przydatne narzędzia - w niektórych lekcjach pokazuje przydatne narzędzia i korzystam głównie z ich darmowych wersji (mam też zniżki na narzędzia płatne).
5. Dostęp online - do kursu masz dostęp przez internet. Po zapisaniu się, otrzymasz ode mnie login i hasło. Możesz uczyć się kiedy chcesz i gdzie chcesz.
6. Dostęp na zawsze - nie zabiorę Ci kursu po roku. Masz do niego dostęp na zawsze. Powiem więcej, kurs będzie uzupełniany i za dodatki nie musisz płacić.
7. BONUSY - szablony, checklisty i gotowe wzory (np. maili, które wysyłam).
8. Możliwość zadawania pytań - nie wiesz lub nie rozumiesz czegoś? Napisz, a wszystko Ci wyjaśnię lub dogram nową lekcję.
9. Dostęp do tajnej grupy FB - gdzie możesz zadać pytania na nurtujący Cię temat i dyskutować z innymi kursantami. Są tam osoby, które już przeszły to co Ty przechodzisz teraz i wypracowały różne rozwiązania i będą osoby, które dopiero zaczynają przygodę z email marketingiem, więc wspólnie wypracujemy coś nowego.
10. Indywidualne konsultacje - możesz konsultować się ze mną mailowo bez ograniczeń w limicie zadawanych pytań :)
11. Pakiet PREMIUM - zbuduję Ci listę i formularz - w wybranym przez Ciebie programie do email marketingu założę Ci listę, zbuduję formularz zapisu i wstawię na Twoją stronę oraz pokażę co dalej z tym robić.
12. Pakiet VIP - zbuduję Ci listęm formularz i automatyzację - w wybranym przez Ciebie programie do email marketingu założę Ci listę, zbuduję formularz zapisu i wstawię na Twoją stronę oraz pokażę co dalej z tym robić. Zbuduję też automatyzację, która będzie wysyłać Twoim odbiorcom maile i przypisywać do segmentów.
Czego nauczysz się w trakcie?
Czy w kursie nie ma zbyt dużo wiedzy technicznej?
Wiedza techniczna oczywiście jest. Natomiast wszystko wytłumaczone zostało w bardzo przystępny sposób krok po kroku. Jeśli czytasz moje artykuły lub oglądasz video to tym razem jest jeszcze prościej :)
Nie potrzebujesz żadnej dodatkowej wiedzy. Tłumaczę wszystko od ZERA.
Nie potrzebujesz nawet strony, ani sklepu internetowego.
A jeśli pojawi się najmniejszy problem - napisz, a ja pomogę go rozwiązać i dogram kolejne szczegółowe video :)
Jesteśmy już w takim fragmencie opisu tego kursu, że podejżewam, iż mało kto był tak wytrwały i doczytał do tego miejsca.
A ja mam niespodziankę dla najbardziej zaangażowanych.
Na samej górze tej strony jest duży żółty napis "Zbuduj listę mailingową i wykorzystaj moc email marketingu". Jeśli klikniesz w literę i w tym napisie, zobaczysz specjalną wersję cenową zapisu na kurs, dostępną tylko dla najbardziej spostrzegawczych.
1. Dla wszystkich osób, które zajmują się marketingiem i chcą poszerzyć zakres swoich działań o email marketing.
2. Dla właścicieli firm, którzy chcą bez ograniczeń docierać do nowych (potencjalnych) i obecnych Klientów.
3. Dla menedżerów i osób zarządzających, które chcą mieć wiedzę o email marketingu, by móc proponować własne pomysły i weryfikować dokonania współpracowników.
4. Dla twórców internetowych, którzy chcą docierać do swoich odbiorców z nowymi publikacjami i produktami.
5. Dla osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje, poznać nowe umiejętności i zarabiać na wdrażaniu email marketingu dla innych firm.
6. Dla każdego kto chce zaoszczędzić tysiące złotych na zatrudnianiu nieodpowiednich osób i nieskuteczych formach marketingu.
Na pewno warto się doszkalać w każdym momencie życia. To rozwija. Ale czy akurat Ty musisz robić ten kurs samodzielnie?
Każdy kto chce założyć własną restaurację w tej sieci, najpierw przez wiele miesięcy będzie szkolony. Każdy właściciel, na każdym stanowisku. Od smażenia frytek do spraw menedżerskich. Nawet jak nie będziesz później samodzielnie tego robić to wg nich musisz mieć o tym pojęcie (sprawdzili to wielokrotnie) i tak jest ze wszystkim w firmie - miej o tym pojęcie. W ten sposób łatwiej jest Ci wejść w buty swoich współpracowników i klientów.
Oczywiście
Nauka na własnych błędach
Nauka na własnych błędach też kosztuje. Po pierwsze: czas liczony w latach. Po drugie: pieniądze, które lepiej wydać chociażby na reklamy, inwestycje w towar, maszyny, czy pracowników.
Poradniki internetowe
Najczęściej omawiające temat po łebkach, bez konkretnych przykładów. Nigdy nie masz pewności, czy zadziałają w Twojej sytuacji. W kursie Email Hero masz gwarancję, że wszystko będzie ze sobą spójne.
Wynajęcie specjalistów
Rzadko zdarza się, że zatrudnisz jednego specjalistę od wszystkiego. Tacy w większości prowadzą własne firmy i wysoko się cenią. Ale jeśli już to warto wiedzieć, czego w ogóle od nich wymagać.
Postaw na kompletny plan budowy i rozwoju listy mailingowej, w którym dowiesz się jak to zrobić od praktycznej strony, na konkretnych przykładach z prawdziwych newsletterów! Skorzystaj, jeśli nie chcesz błądzić.
W ich biznesie naprawdę dużo się zmieniło!
Piotr
Witaj Pawle, nie znamy się osobiście. Właśnie polubiłem Twój fanpage, a wcześniej przeczytałem sporo materiału na Twojej stronie i chciałem Ci tylko napisać, że to kawał dobrej pracy. Jestem pod wrażeniem.
Krzysztof Nowocienski
Cześć Paweł, chciałbym bardzo podziękować Ci z ogromną dawkę wiedzy z Twojego bloga. Uczę się, jak przeprowadzić kampanię sprzedażową online. Twoje wskazówki są warte wszystkie pieniądze...
Radosław Żukowski
Świetna robota... Naprawdę wyróżniasz się na tle innych z branży i pochodnych i to w tym najpozytywniejszym wydźwięku ;) Btw. Twoje porady pomogły mi lepiej i pewniej stanąć na nogi pomimo długów i stresu. Naprawdę jestem bardzo szczęśliwy z tego powodu, że znalazłem Ciebie, bo to co robisz, ehh, inni powinni się uczyć od Ciebie ;)
Jacek Jaroszewski
Od kilku miesięcy interesuję się e-commerce i poznałem wielu guru internetowych, na których nawet poświęciłem nieco pieniędzy. Żałuję, że tak późno trafiłem na Ciebie, bo wydajesz się być najmądrzejszy i jednocześnie bardzo przystępny ludziom. Dzielisz się także niezwykle wartościową wiedzą...szacunek.
Radek Andrzejewicz
Od jakiegoś czasu jestem czytelnikiem Twojego bloga i - muszę przyznać - że wyróżniasz się na rynku - wg mnie - tym, że w dość logiczny i czytelny sposób prezentujesz rezultaty swoich działań. W szczególności imponujące jest to, że w pewnym sensie eksperymentujesz na sobie, zaświadczając (opisami, statystykami itp.), że masz pojęcie o czym piszesz, a nie tylko rzucasz historyjkami wielomilionowych biznesów zbudowanych na zasadzie "bo wypaliło" jak to często bywa...
Michał Wnuk
W połowie listopada zaczął się czwarty miesiąc od rozpoczęcia kursu i w sumie przez ostatnie tygodnie wzrosła mi sprzedaż o kilkaset procent, w związku z czym jestem trochę spokojniejszy, bo ostatnie miesiące były trudne. Tak w ramach uzupełnienia, w najlepszych momentach sklep miał po 4 zamówienia miesięcznie. To było rok temu w okresie jesień, zima i wiosna. W sierpniu jak zaczynałem kurs, miałem po 1-2 zamówień miesięcznie. I tak jak pisałem, w połowie listopada zaczął się czwarty miesiąc. 19 listopada wpłynęło pierwsze zamówienie i później już tak się posypało dalej. Przez ostatnie 3 tygodnie zamówienia wpływają w miarę regularnie i jest ich już na kwotę około 30 tyś w tym miesiącu. Także to absolutny rekord dla mnie i mam nadzieję, że to się utrzyma.
Robert Tytko
Oprócz tego, że czytam regularnie Twoje maile - nie minąłem żadnego, to jeszcze kupuje w sklepie. Bo wiem, że Paweł w kursie napisał coś extra więcej. Wystarczy mi te 20% jak wyniosę. Właśnie dzięki temu, że jesteś taki dosłownie "ludzki" - "autentyczny" - masz przewagę nad innymi.
Karolina
Na początku bardzo dziękuję za mega szybką i sprawną realizację zamówienia. Kurs jest na prawdę świetny! Jestem po przesłuchaniu na szybki 10 lekcji i jestem pod wrażeniem! Nie mogę się doczekać kolejnych informacji.
Grzegorz Grochulski
To podoba mi się w Twoich szkoleniach i wpisach na blogu. Konkrety a nie "lanie wody".
W tym miejscu za rok
może pojawić się Twoja opinia!
Oni już to sprawdzili!
A byli to m.in.: właściciele sklepów internetowych, poradnie, blogerzy, restauracje, producenci, programiści, specjaliści od marketingu, drukarnie, geodeci, doradcy finansowi oraz ubezpieczeniowi, rękodzielnicy, cukiernie...
Były firmy z branży: ogrodniczej, medycznej, dietetycznej, gastronomicznej, usług instalatorskich, serwisy urządzeń, projektanci i wykonawcy instalacji, projektanci stron www, producenci pierogów, sprzedawcy aplikacji SaaS, architekci, fotografowie, muzycy, producenci układów optycznych do satelitów!
Były firmy sprzedające: sprzęt ogrodniczy, rośliny, sprężarki, pompy próżniowe, zabawki, kosmetyki, zestawy prezentowe, przypinki do ubrań, obuwie, odzież, biżuterię, części do samochodów...
Trudno wszystkich wymienić!
A co się stanie, jeśli Ty się nie zapiszesz? To czy zapiszesz się na kurs jest tylko Twoją decyzją.
Kilkaset osób dołączyło do kursu EMAIL HERO w 2021 roku. Każda z tych osób ma możliwość oceny każdej, pojedynczej lekcji. Na ten moment średnia tych ocen wynosi dokładnie 5/5 ⭐⭐⭐⭐⭐.
Szybka wysyłka
W ciągu minuty otrzymasz dostęp do całego kursu
2 lata na zwrot
Gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy (nawet za 2 lata!)
Dostęp na zawsze
Dożywotni dostęp do kursu i wszystkich przyszłych aktualizacji
Według prawa, zamawiając cokolwiek przez internet, masz prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia. Tak jest także u mnie.
Natomiast wiem, że marketing to często proces długotrwały. Dlatego postanowiłem dać Ci 2 lata. Jeśli w tym czasie ostro weźmiesz się za wdrażanie kursu, będziesz trzymać się moich wskazówek, a mimo to nie odczujesz efektów, oddam Ci pieniądze.
Dlaczego to robię? Bo wiem, że jesteś osobą rozsądną i wiesz co robisz, a jeśli się czegoś podejmujesz to zawsze z całą mocą dążysz do realizacji swoich celów.
Nic nie tracisz! Możesz jedynie zyskać..
Ostatnią rzeczą, której pragnę jest Twoje niezadowolenie!
pakiet
STANDARD
195 zł
pakiet
PREMIUM
395 zł
pakiet
VIP
995 zł
Do końca zapisów zostało:
Chcesz zwiększyć sprzedaż i złapać stabilizację? Dlaczego nie, skoro wystarczy zastosować się do prostych rad z tego kursu? Mówię to z ręką na sercu - z jego pomocą dotrzesz do tych, którzy najbardziej chcą kupić to, co masz w swojej ofercie!
Jeśli jest cokolwiek, co do czego nie masz pewności lub czegoś dokładnie nie wyjaśniłem albo masz obawy lub pytania, napisz na pawel@pawelkepa.pl, a chętnie Ci odpowiem.