EMAIL HERO

Zbuduj listę mailingową i wykorzystaj moc email marketingu!

Śmiali się, gdy powiedziałem, że chcę sprzedawać online, ale gdy pojawił się pierwszy przelew...

Poświęć mi chwilę, a pokażę Ci jak zbudować listę mailingową, wypchaną po brzegi potencjalnymi Klientami, zainteresowanymi tym, co masz im do zaoferowania...

 

Jak wiesz, mamy mnóstwo form reklamy…

Jest TV, gazety, ulotki, billboardy przy drodze. Jest reklama w social mediach i na innych portalach internetowych.

Załóżmy, że masz billboard ze swoją reklamą przy bardzo ruchliwej drodze. Czy to oznacza, że od razu wszyscy kierowcy, którzy go zobaczą, zostaną Twoimi Klientami?

No nie!

To samo będzie z reklamą w TV, z ulotkami i z internetem.

 

Kiedy wchodzisz do jakiegoś sklepu internetowego to nie zawsze dokonujesz w nim zakupów, prawda?

 

Ale czasami pojawia się okno newslettera

 

Nie wszyscy się zapiszą. Ale sklep nic nie ryzykuje. Dał swoim klientom taką możliwość. Jednocześnie też sklep nic nie traci. Może tylko zyskać. Bo w ten sposób, wysyłając do zapisanych osób kolejne maile newslettera, może ostatecznie przekształcić je w swoich klientów.

 

 

UWAGA!

Nie tylko sklepy wykorzystują newslettery. Listy mailingowe budują też m.in. firmy usługowe, producenci, twórcy internetowi, twórcy aplikacji, czy też firmy handlowe.

 

 

Kiedy ktoś wyśle do Ciebie zapytanie o produkt lub usługę, to prawdopodobnie wysłał to samo zapytanie także do innych firm, także do twojej konkurencji. Wszyscy tak robimy. Twoje szanse więc spadają.

W większości przypadków masz tylko 1 okazję. Możesz odpowiedzieć na zapytanie tylko raz. Może coś nie wyjść. Możesz mieć gorszy dzień. Albo Twój potencjalny klient, który wysłał zapytanie może mieć gorszy dzień.

Ale jeśli przejmiesz adres mailowy potencjalnego klienta dużo wcześniej, to masz więcej okazji. Więcej możliwości kontaktu.

Jest coś takiego jak zyskiwanie przy bliższym poznaniu. Dzięki temu klient ostatecznie coraz bardziej Cię lubi i w końcu kupuje u Ciebie. A do innych firm nawet nie wysyła zapytań.

Dlaczego Klienci boją się sprzedawców?

 

Załóżmy, że podajesz klientom do dyspozycji adres email, formularz kontaktowy albo numer telefonu. Każdy może zadzwonić albo napisać i wypytać o szczegóły.

Nie wiem, czy wiesz. Ale jest mnóstwo osób, które boją się z tego skorzystać. Strach to nie wszystko. Są jeszcze inne pokrewne mu powody.

Wysłanie zapytania wydaje się bardzo zobowiązujące. Jako klienci się tego boimy. Boimy się, że teraz firma będzie nam wysyłać oferty, wydzwaniać, a my się przecież dopiero rozglądamy.

Zapis na listę mailingową jest dla przyszłych klientów mniej zobowiązujący i nie wiąże się z tak dużym strachem. Sami zdecydują, kiedy ostatecznie dokonają zakupu. A my możemy im tylko pomóc, wykorzystując w tym czasie powierzone szanse.

Po co Ci email marketing?

 

Do pozyskiwania zupełnie nowych klientów i przekonywania niezdecydowanych.

Do odzyskiwania klientów i tzw. porzuconych koszyków.

Zwiększanie wartości klientów w czasie (LTV - Lifetime Value).

Gdy klient nie kupił za pierwszym wejściem, masz szansę go jeszcze przekonać.

Do nakłaniania obecnych klientów, by powrócili po kolejne zakupy.

Dużo taniej jest zachęcić byłego klienta do kolejnych zakupów niż pozyskać nowego.

Możliwość zautomatyzowania sprzedaży (przecież większość maili, które mają prowadzić do sprzedaży jest bardzo podobna, bo oferty, które wysyłamy są do siebie podobne, a klienci zadają podobne pytania) .

UWAGA!

To samo możesz oczywiście zrobić za pomocą innych form marketingu, jak np. reklamy remarketingowe. Ale pamiętaj, że zawsze możesz wysłać tyle maili ile zechcesz (nie ogranicza Cię budżet reklamowy), a email ma zawsze 100% zasięg w przeciwieństwie do social mediów.

Masz już listę / Nie masz listy

 

Jeśli masz już listę mailingową, ale ludzie nie otwierają, nie czytają, ani nawet nie klikają w przedstawione oferty, nie mówiąc już o dokonywaniu zakupów lub po prostu nie wiesz o czym do nich pisać… To pokażę Ci jak sprawić, że Twoja lista będzie rosła w tempie błyskawicy i zaczną się na nią zapisywać przede wszystkim zaangażowani klienci, zainteresowani tym co masz w ofercie, a Ty zyskasz pomysły o czym do nich pisać.

Jeśli nie masz jeszcze listy, bo nie do końca wiesz na czym polega jej budowa, jej wykorzystanie, a do tego być może przytłaczają Cię techniczne aspekty jej prowadzenia lub obawiasz się tego, co pomyślą o Tobie odbiorcy, kiedy wyślesz pierwszy mailing… To pokażę Ci, że technologia to nie problem, bo przygotowałem instrukcję video, w której poprowadzę Cię za rączkę, pokazując gdzie kliknąć, a dzięki temu stworzysz listę, formularz zapisu, wyślesz newsletter i sprzedasz swoje produkty lub usługi. Do tego zyskasz pomysły na prowadzenie listy i będziesz dokładnie wiedzieć, o czym będzie kolejny mailing oraz kiedy najlepiej go wysłać.

 

To co? Wchodzisz w to?

 

Czy zadowala Cię obecny poziom sprzedaży w Twojej firmie? Jeśli nie, to skorzystaj z tej okazji!

Zignowaowanie mojej propozycji byłoby wyrzucaniem pieniędzy i czasu w błoto.

Więc domyślam się, że skorzystasz z okazji i postawisz na wykorzystanie listy mailingowej. Dlatego postanowiłem przygotować kurs EMAIL HERO, w którym nauczę Cię tego.

Pytanie tylko ile jest dla Ciebie warte to o czym mówiłem i o czym jeszcze za chwilę opowiem...

Wcale nie kosztuje to 15000, 5000, ani nawet 2000 zł. A mogłoby...

Stąd moja propozycja może wydać Ci się nieco dziwna

 

Ale jest ona następująca...

 

pakiet
STANDARD

195 zł

  •   dostęp do kursu online
  •   checklisty, szablony, wzory
  •   dostęp do grupy FB
  •   100 dni konsultacji email
  •  
  •  

ZAPISUJĘ SIĘ

pakiet
PREMIUM

395 zł

  •   dostęp do kursu online
  •   checklisty, szablony, wzory
  •   dostęp do grupy FB
  •   dam Ci listę i formularz
  •   100 dni konsultacji email
  •  

ZAPISUJĘ SIĘ

pakiet
VIP

995 zł

  •   dostęp do kursu online
  •   checklisty, szablony, wzory
  •   dostęp do grupy FB
  •   2h konsultacji telefonicznej lub skype
  •   dam Ci listę, formularz, automatyzację
  •   100 dni konsultacji email

ZAPISUJĘ SIĘ

 

Uwaga!

Zapisy są otwarte do godziny 23:59 w dniu 18.03.2022!

 

Czyli jeszcze tylko:

Jak zapisać się na kurs?

 

Kurs zamawiasz dokładnie tak samo jak produkty w każdym innym sklepie internetowym.

Po złożeniu zamówienia, poproszę Cię o dokonanie wpłaty. Możesz zapłacić w dowolny sposób (przelew online, karta, PayPal, przelew tradycyjny).

Już po minucie od zaksięgowania pieniędzy na koncie, automatycznie dostaniesz ode mnie maila z dostępem do pełnej zawartości kursu.

Co będzie później? Od razu możesz zacząć przerabiać lekcje i wdrażać wiedzę w życie. Ja będę nad wszystkim czuwać.

Dostęp do kursu masz na zawsze. Nie zabiorę Ci go po roku. A Ty możesz z niego korzystać do woli o każdej porze dnia i nocy.

Potrzebujesz faktury? Nie ma problemu - zaznacz odpowiednią opcję przy wysyłaniu zamówienia.

 

 

JAK WYGLĄDA KURS?

Przyjazny, przejrzysty panel

po którym możesz poruszać się w prosty i intuicyjny sposób

 

1. Ponad 100 logicznie ułożonych lekcji podzielonych na 14 modułów.

2. Materiały wideo - każda lekcja to materiał instruktażowy w formie nagrania wideo. Każde wideo trwa od kilku do kilkunastu minut.

3. Działające przykłady - pokażę Ci przykłady moich (i nie tylko) działań email marketingowych prowadzonych zgodnie z tym, co omawiam w kursie. Pokażę co dawało najlepsze efekty.

4. Przydatne narzędzia - w niektórych lekcjach pokazuje przydatne narzędzia i korzystam głównie z ich darmowych wersji (mam też zniżki na narzędzia płatne).

5. Dostęp online - do kursu masz dostęp przez internet. Po zapisaniu się, otrzymasz ode mnie login i hasło. Możesz uczyć się kiedy chcesz i gdzie chcesz.

6. Dostęp na zawsze - nie zabiorę Ci kursu po roku. Masz do niego dostęp na zawsze. Powiem więcej, kurs będzie uzupełniany i za dodatki nie musisz płacić.

7. BONUSY - szablony, checklisty i gotowe wzory (np. maili, które wysyłam).

8. Możliwość zadawania pytań - nie wiesz lub nie rozumiesz czegoś? Napisz, a wszystko Ci wyjaśnię lub dogram nową lekcję.

9. Dostęp do tajnej grupy FB - gdzie możesz zadać pytania na nurtujący Cię temat i dyskutować z innymi kursantami. Są tam osoby, które już przeszły to co Ty przechodzisz teraz i wypracowały różne rozwiązania i będą osoby, które dopiero zaczynają przygodę z email marketingiem, więc wspólnie wypracujemy coś nowego.

10. Indywidualne konsultacje - możesz konsultować się ze mną mailowo bez ograniczeń w limicie zadawanych pytań :)

11. Pakiet PREMIUM - zbuduję Ci listę i formularz - w wybranym przez Ciebie programie do email marketingu założę Ci listę, zbuduję formularz zapisu i wstawię na Twoją stronę oraz pokażę co dalej z tym robić.

12. Pakiet VIP - zbuduję Ci listęm formularz i automatyzację - w wybranym przez Ciebie programie do email marketingu założę Ci listę, zbuduję formularz zapisu i wstawię na Twoją stronę oraz pokażę co dalej z tym robić. Zbuduję też automatyzację, która będzie wysyłać Twoim odbiorcom maile i przypisywać do segmentów.

 

 

 

Zawartość kursu

Czego nauczysz się w trakcie?

 

  1. Wstęp: Co Ci pokażę i co zbudujesz po tym kursie?
  2. Twój cel (500, 1000, 10000 osób?)
  3. Tworzymy skrzynkę pocztową
  4. Przegląd aplikacji do budowania list mailingowych
  5. Zakładamy konto w aplikacji do wysyłki mailingu
  6. Konfiguracja i najważniejsze ustawienia konta
  1. Tworzymy listę
  2. Budujemy pierwszy landing page z formularzem zapisu na listę
  3. Landing page prosty i rozbudowany
  4. Jakie dane zbierać?
  5. Budujemy stronę z podziękowaniem za zapis
  6. Tworzymy wiadomość potwierdzającą zapis na listę
  7. Tworzymy pierwszy autoresponder
  8. Druga wiadomość z podziękowaniem
  1. Co powinno znaleźć się w Twojej polityce prywatności
  2. Powierzenie danych osobowych
  3. Tworzymy pole (checkbox) do wyrażenia zgody
  4. Prawo Klienta do rezygnacji z wyrażonej zgody
  5. Co według prawa powinna zawierać każda wysłana wiadomość?
  1. Elementy każdego Twojego maila
  2. Jaki jest cel Twojego maila
  3. Najważniejsza rzecz w każdym mailu, jaki wysyłasz
  4. Jak tworzyć tytuły maili, by były otwierane?
  5. Piszemy treść maila
  6. Do kogo wysłać - wybór odbiorców
  7. Do kogo Twój mail nie ma trafić? - wykluczanie odbiorców
  8. Kiedy i o której wysyłać mailing?
  9. Personalizacja maila
  10. Analizuj i powtarzaj!
  1. Do kogo piszesz
  2. Budowanie relacji metodą WPISS
  3. Kolorowo i z obrazkami czy sam tekst?
  4. 4 konieczne elementy każdej wiadomości
  5. FOMO
  6. CTA, czyli co ma zrobić użytkownik po przeczytaniu?
  7. Post scriptum
  8. Nie vs Tak
  9. Maile dopełniające
  10. Wyświetlanie wiadomości na urządzeniach mobile
  11. Co robić, żeby Twój mail nie był nudny?
  12. Sposoby na napisanie treści maila
  13. Mail "Czy mogę prosić Cię o przysługę?"
  14. Mail z podziękowaniem
  15. Mail urodzinowy
  16. Mail "Poleć znajomym"
  17. Przykłady moje, moich Czytelników i Klientów
  18. Gdzie szukać tematów na maile?
  19. Jak często wysyłać maile?
  20. Kolejność wysyłanych maili
  1. Tworzymy dodatkowe miejsca zapisu na listę
  2. Tworzymy kolejny formularz zapisu
  3. Integracja ze stroną / sklepem
  4. Własny formularz
  5. Gdzie umieścić formularz zapisu na stronie?
  6. Zapisy przez wyskakujący popup
  7. Zapisy w sklepie internetowym
  8. Zapisy na blogu 1
  9. Zapisy na blogu 2
  10. Zapisy na blogu 3
  11. Zapisy przez formularze fizyczne
  12. Zapisy przez ankiety
  13. Tworzymy drugi autoresponder
  1. Co to jest Lead magnet i do czego jest potrzebny?
  2. Daj powód zapisania się na listę
  3. Rabat na pierwsze zakupy
  4. Zapis na webinar
  5. Przykłady lead magnetów
  6. Matryca lead magnetów
  7. Narzędzia przydatne do tworzenia lead magnetów
  8. Automatyczna wysyłka obiecanego lead magnetu
  1. Promowanie zapisów przez YouTube
  2. Promowanie zapisów na Facebooku i Instagramie
  3. Promocja na grupach FB
  4. Promowanie przez SEO
  5. Promowanie zapisów przez bloga
  6. Promowanie zapisów przez bloga 2
  7. Promowanie zapisów przez e-booka
  8. Promowanie zapisów przez mailing
  9. Promuj listę wszędzie
  1. Mail promocyjny
  2. Mail sprzedażowy
  3. Mail remarketingowy
  4. Mail po zakupie
  5. Jeszcze jeden mail po zakupie
  6. Kampania kilkudniowa
  7. Kampania jednodniowa
  8. Sprzedaż w mailu “codziennym”
  9. Kampania okazyjna
  10. Przedsprzedaż - sprawdź pomysł na produkt i biznes
  11. Druga sprzedaż (i kiedy)
  12. Czy można sprzedawać od razu po zapisie na listę?
  13. Sprzedaż automatyczna
  1. Statystyki dotyczące Twojej listy, czyli ile osób czyta Twoje maile i inne najważniejsze wskaźniki
  2. Jak nie trafiać do spamu 1
  3. Jak nie trafiać do spamu 2
  4. Jak nie trafiać do spamu 3
  5. Jak nie trafiać do spamu 4
  6. Double opt-in, czyli zapisy z potwierdzeniem
  7. Personalizacja wiadomości - niech czują, że do nich piszesz
  8. Jak sprawić, by więcej osób otwierało Twoje maile?
  9. Jak sprawić, by więcej osób klikało w linki?
  10. Wypisywanie się z listy
  11. Czyszczenie listy
  12. Testy A/B
  13. Własne szablony
  1. Wysyłka ręczna czy automatyczna?
  2. Co to jest automatyzacja mailingu i co daje?
  3. Gotowe sekwencje automatyczne (gotowe szablony)
  4. Sekwencja STO
  5. Sprzedaż na automacie (nawet gdy śpisz :))
  6. Czyszczenie listy na automacie
  7. Testy A/B w sekwencjach automatycznych - kiedy i jak?
  1. Czym różni się lista od segmentów i tagów?
  2. Tworzymy nową listę
  3. Segmentacja listy
  4. Segmentacja w sklepie internetowym
  5. Scoring
  6. Co zrobić jeśli masz już dużą listę, ale nigdy nie była segmentowana?
  7. Przypisywanie tagów
  8. Tagowanie Klientów wg dokonanych zakupów
  9. Nowy formularz zapisu na nową listę i jak nie robić wszystkiego od zera
  10. Nowa automatyzacja na nową listę
  11. Personalizacja po raz kolejny
  1. Biznes stacjonarny
  2. Biznes online
  3. Sklep stacjonarny / lokalny
  4. Restauracja
  5. Firma usługowa
  6. Firma produkcyjna
  7. Sklep internetowy
  8. Blog
  1. Magiczna personalizacja - zobacz, co potrafi Twój system do wysyłki
  2. Interaktywne maile
  3. Masz jedno, skalujesz, buduj kolejne
  4. Zabieramy zabawki i idziemy gdzieś indziej (eksport listy, przeniesienie)
  5. Tego nigdy nie rób z listą mailingową
  6. Co robić, żeby ludzie się nie wypisywali?
  7. Obserwuj innych
  8. Obserwowałem dużych
  9. A co jeśli zechcesz kupić gotową listę?

 

Czy samodzielnie sobie z tym poradzisz?

Czy w kursie nie ma zbyt dużo wiedzy technicznej?

 

Wiedza techniczna oczywiście jest. Natomiast wszystko wytłumaczone zostało w bardzo przystępny sposób krok po kroku. Jeśli czytasz moje artykuły lub oglądasz video to tym razem jest jeszcze prościej :)

Nie potrzebujesz żadnej dodatkowej wiedzy. Tłumaczę wszystko od ZERA.

Nie potrzebujesz nawet strony, ani sklepu internetowego.

A jeśli pojawi się najmniejszy problem - napisz, a ja pomogę go rozwiązać i dogram kolejne szczegółowe video :)

Jesteśmy już w takim fragmencie opisu tego kursu, że podejżewam, iż mało kto był tak wytrwały i doczytał do tego miejsca. A ja mam niespodziankę dla najbardziej zaangażowanych.

Na samej górze tej strony jest duży żółty napis "Zbuduj listę mailingową i wykorzystaj moc email marketingu". Jeśli klikniesz w literę i w tym napisie, zobaczysz specjalną wersję cenową zapisu na kurs, dostępną tylko dla najbardziej spostrzegawczych.

 

Dla kogo jest ten kurs?

 

1. Dla wszystkich osób, które zajmują się marketingiem i chcą poszerzyć zakres swoich działań o email marketing.

2. Dla właścicieli firm, którzy chcą bez ograniczeń docierać do nowych (potencjalnych) i obecnych Klientów.

3. Dla menedżerów i osób zarządzających, które chcą mieć wiedzę o email marketingu, by móc proponować własne pomysły i weryfikować dokonania współpracowników.

4. Dla twórców internetowych, którzy chcą docierać do swoich odbiorców z nowymi publikacjami i produktami.

5. Dla osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje, poznać nowe umiejętności i zarabiać na wdrażaniu email marketingu dla innych firm.

6. Dla każdego kto chce zaoszczędzić tysiące złotych na zatrudnianiu nieodpowiednich osób i nieskuteczych formach marketingu.

 

 

Po co w ogóle masz robić ten czy inny kurs?

 

Na pewno warto się doszkalać w każdym momencie życia. To rozwija. Ale czy akurat Ty musisz robić ten kurs samodzielnie?

 

 

Jeśli myślisz, że ten kurs nie jest dla Ciebie, to powiem Ci jak działa McDonalds.

 

Każdy kto chce założyć własną restaurację w tej sieci, najpierw przez wiele miesięcy będzie szkolony. Każdy właściciel, na każdym stanowisku. Od smażenia frytek do spraw menedżerskich. Nawet jak nie będziesz później samodzielnie tego robić to wg nich musisz mieć o tym pojęcie (sprawdzili to wielokrotnie) i tak jest ze wszystkim w firmie - miej o tym pojęcie. W ten sposób łatwiej jest Ci wejść w buty swoich współpracowników i klientów.

CZY JEST Inna droga?

Oczywiście

 

Nauka na własnych błędach

Nauka na własnych błędach też kosztuje. Po pierwsze: czas liczony w latach. Po drugie: pieniądze, które lepiej wydać chociażby na reklamy, inwestycje w towar, maszyny, czy pracowników.

Poradniki internetowe

Najczęściej omawiające temat po łebkach, bez konkretnych przykładów. Nigdy nie masz pewności, czy zadziałają w Twojej sytuacji. W kursie Email Hero masz gwarancję, że wszystko będzie ze sobą spójne.

Wynajęcie specjalistów

Rzadko zdarza się, że zatrudnisz jednego specjalistę od wszystkiego. Tacy w większości prowadzą własne firmy i wysoko się cenią. Ale jeśli już to warto wiedzieć, czego w ogóle od nich wymagać.

 

Ewentualnie...

 

Postaw na kompletny plan budowy i rozwoju listy mailingowej, w którym dowiesz się jak to zrobić od praktycznej strony, na konkretnych przykładach z prawdziwych newsletterów! Skorzystaj, jeśli nie chcesz błądzić.

 

 

CO MÓWIĄ O MOICH METODACH
CZYTELNICY I UCZESTNICY KURSÓW?

W ich biznesie naprawdę dużo się zmieniło!

 

Piotr

Witaj Pawle, nie znamy się osobiście. Właśnie polubiłem Twój fanpage, a wcześniej przeczytałem sporo materiału na Twojej stronie i chciałem Ci tylko napisać, że to kawał dobrej pracy. Jestem pod wrażeniem.

Krzysztof Nowocienski

Cześć Paweł, chciałbym bardzo podziękować Ci z ogromną dawkę wiedzy z Twojego bloga. Uczę się, jak przeprowadzić kampanię sprzedażową online. Twoje wskazówki są warte wszystkie pieniądze...

Radosław Żukowski

Świetna robota... Naprawdę wyróżniasz się na tle innych z branży i pochodnych i to w tym najpozytywniejszym wydźwięku ;) Btw. Twoje porady pomogły mi lepiej i pewniej stanąć na nogi pomimo długów i stresu. Naprawdę jestem bardzo szczęśliwy z tego powodu, że znalazłem Ciebie, bo to co robisz, ehh, inni powinni się uczyć od Ciebie ;)

Jacek Jaroszewski

Od kilku miesięcy interesuję się e-commerce i poznałem wielu guru internetowych, na których nawet poświęciłem nieco pieniędzy. Żałuję, że tak późno trafiłem na Ciebie, bo wydajesz się być najmądrzejszy i jednocześnie bardzo przystępny ludziom. Dzielisz się także niezwykle wartościową wiedzą...szacunek.

Radek Andrzejewicz

Od jakiegoś czasu jestem czytelnikiem Twojego bloga i - muszę przyznać - że wyróżniasz się na rynku - wg mnie - tym, że w dość logiczny i czytelny sposób prezentujesz rezultaty swoich działań. W szczególności imponujące jest to, że w pewnym sensie eksperymentujesz na sobie, zaświadczając (opisami, statystykami itp.), że masz pojęcie o czym piszesz, a nie tylko rzucasz historyjkami wielomilionowych biznesów zbudowanych na zasadzie "bo wypaliło" jak to często bywa...

Michał Wnuk

W połowie listopada zaczął się czwarty miesiąc od rozpoczęcia kursu i w sumie przez ostatnie tygodnie wzrosła mi sprzedaż o kilkaset procent, w związku z czym jestem trochę spokojniejszy, bo ostatnie miesiące były trudne. Tak w ramach uzupełnienia, w najlepszych momentach sklep miał po 4 zamówienia miesięcznie. To było rok temu w okresie jesień, zima i wiosna. W sierpniu jak zaczynałem kurs, miałem po 1-2 zamówień miesięcznie. I tak jak pisałem, w połowie listopada zaczął się czwarty miesiąc. 19 listopada wpłynęło pierwsze zamówienie i później już tak się posypało dalej. Przez ostatnie 3 tygodnie zamówienia wpływają w miarę regularnie i jest ich już na kwotę około 30 tyś w tym miesiącu. Także to absolutny rekord dla mnie i mam nadzieję, że to się utrzyma.

Robert Tytko

Oprócz tego, że czytam regularnie Twoje maile - nie minąłem żadnego, to jeszcze kupuje w sklepie. Bo wiem, że Paweł w kursie napisał coś extra więcej. Wystarczy mi te 20% jak wyniosę. Właśnie dzięki temu, że jesteś taki dosłownie "ludzki" - "autentyczny" - masz przewagę nad innymi.

Karolina

Na początku bardzo dziękuję za mega szybką i sprawną realizację zamówienia. Kurs jest na prawdę świetny! Jestem po przesłuchaniu na szybki 10 lekcji i jestem pod wrażeniem! Nie mogę się doczekać kolejnych informacji.

Grzegorz Grochulski

To podoba mi się w Twoich szkoleniach i wpisach na blogu. Konkrety a nie "lanie wody".

W tym miejscu za rok

może pojawić się Twoja opinia!

 

Dokładnie 7642 osób wzięło udział w moich kursach w ciągu 4 lat

Oni już to sprawdzili!

 

A byli to m.in.: właściciele sklepów internetowych, poradnie, blogerzy, restauracje, producenci, programiści, specjaliści od marketingu, drukarnie, geodeci, doradcy finansowi oraz ubezpieczeniowi, rękodzielnicy, cukiernie...

Były firmy z branży: ogrodniczej, medycznej, dietetycznej, gastronomicznej, usług instalatorskich, serwisy urządzeń, projektanci i wykonawcy instalacji, projektanci stron www, producenci pierogów, sprzedawcy aplikacji SaaS, architekci, fotografowie, muzycy, producenci układów optycznych do satelitów!

Były firmy sprzedające: sprzęt ogrodniczy, rośliny, sprężarki, pompy próżniowe, zabawki, kosmetyki, zestawy prezentowe, przypinki do ubrań, obuwie, odzież, biżuterię, części do samochodów...

Trudno wszystkich wymienić!

A co się stanie, jeśli Ty się nie zapiszesz? To czy zapiszesz się na kurs jest tylko Twoją decyzją.

Kilkaset osób dołączyło do kursu EMAIL HERO w 2021 roku. Każda z tych osób ma możliwość oceny każdej, pojedynczej lekcji. Na ten moment średnia tych ocen wynosi dokładnie 5/5 ⭐⭐⭐⭐⭐.

  Szybka wysyłka

W ciągu minuty otrzymasz dostęp do całego kursu

  2 lata na zwrot

Gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy (nawet za 2 lata!)

  Dostęp na zawsze

Dożywotni dostęp do kursu i wszystkich przyszłych aktualizacji

2-LETNIA GWARANCJA ZWROTU PIENIĘDZY

 

Według prawa, zamawiając cokolwiek przez internet, masz prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia. Tak jest także u mnie.

Natomiast wiem, że marketing to często proces długotrwały. Dlatego postanowiłem dać Ci 2 lata. Jeśli w tym czasie ostro weźmiesz się za wdrażanie kursu, będziesz trzymać się moich wskazówek, a mimo to nie odczujesz efektów, oddam Ci pieniądze.

Dlaczego to robię? Bo wiem, że jesteś osobą rozsądną i wiesz co robisz, a jeśli się czegoś podejmujesz to zawsze z całą mocą dążysz do realizacji swoich celów.

Nic nie tracisz! Możesz jedynie zyskać..

Ostatnią rzeczą, której pragnę jest Twoje niezadowolenie!

 

pakiet
STANDARD

195 zł

  •   dostęp do kursu online
  •   checklisty, szablony, wzory
  •   dostęp do grupy FB
  •   100 dni konsultacji email
  •  
  •  

ZAPISUJĘ SIĘ

pakiet
PREMIUM

395 zł

  •   dostęp do kursu online
  •   checklisty, szablony, wzory
  •   dostęp do grupy FB
  •   dam Ci listę i formularz
  •   100 dni konsultacji email
  •  

ZAPISUJĘ SIĘ

pakiet
VIP

995 zł

  •   dostęp do kursu online
  •   checklisty, szablony, wzory
  •   dostęp do grupy FB
  •   2h konsultacji telefonicznej lub skype
  •   dam Ci listę, formularz, automatyzację
  •   100 dni konsultacji email

ZAPISUJĘ SIĘ

Do końca zapisów zostało:

Chcesz zwiększyć sprzedaż i złapać stabilizację? Dlaczego nie, skoro wystarczy zastosować się do prostych rad z tego kursu? Mówię to z ręką na sercu - z jego pomocą dotrzesz do tych, którzy najbardziej chcą kupić to, co masz w swojej ofercie!

Autor kursu

 

Nazywam się Paweł Kępa i na co dzień prowadzę m.in. bloga pod własnym nazwiskiem, którego pewnie już znasz.

Pierwszego maila wysłałem na przełomie 1999 i 2000 roku. Od tego czasu internet, a później sprzedaż za jego pomocą, towarzyszyła mi niemal na każdym kroku.

Od ponad 20 lat zajmuję się marketingiem - w różnej postaci. Zbierałem doświadczenie w kilku mniejszych i większych agencjach reklamowych, marketingowych, internetowych. Od 2010 roku prowadzę własną firmę, a od 2017 bloga, na którym dzielę się poradami bazującymi na własnymi doświadczeniu, głównie odnośnie marketingu w internecie.

Poza tym prowadzę kilkanaście własnych witryn internetowych, portali, blogów i sklepów, na których sprawdzam to wszystko, o czym później opowiadam na blogu. A teraz także tutaj - w formie kursu internetowego.

Najczęściej zadawane
pytania i odpowiedzi

Tak - wszystkie lekcje będą dla Ciebie dostępne natychmiast po zapisie. Dostęp do kursu otrzymujesz na zawsze.
Tak. Wystarczy, że w koszyku zaznaczysz taką opcję i podasz dane do faktury. Kurs możesz odliczyć od swoich firmowych kosztów.
Im więcej tym lepiej. Tym szybciej też osiągniesz oczekiwane efekty. Najlepiej zaplanować sobie od 30 minut do godziny dziennie na przerabianie i wdrażanie kursu.
W ramach kursu otrzymasz dostęp do lekcji video. Możesz je przerabiać własnym tempem, a później wracać wielokrotnie. Taka forma oznacza też, że każdą lekcję możesz w dowolnym momencie zatrzymać lub cofnąć. Dodatkowo, w lekcjach pojawiają się też materiały pdf, jak np. wzory, szablony i checklisty.
Budowanie solidnie działającej listy mailingowej to wcale nie taki prosty proces. Im szybciej się to robi, tym łatwiej pogubić ważne szczegóły. Kurs specjalnie został podzielony na 14 modułów, aby przekazać Ci jak najwięcej potrzebnych informacji w odpowiedniej kolejności.
Dostęp do kursu otrzymujesz na zawsze. A jeśli pojawią się jakiekolwiek aktualizacje, otrzymasz je zupełnie za darmo.
Standardowo zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od daty zakupu kursu. Kurs ma jednak dodatkową, 2-letnią gwarancję zwrotu. W takim przypadku, wystarczy wysłać maila na adres pawel@pawelkepa.pl i napisać dlaczego kurs nie spełnił Twoich oczekiwań.
Kurs to logicznie ułożone lekcji video oraz różnego rodzaju materiały dodatkowe. Wszystko to jest ułożone w sensowną całość, tak by przekazać Ci wszystkie potrzebne w danym momencie informacje.

Pozatym, pamiętasz jak zwykle kończy się poszukiwanie wiedzy na YouTube? Zwykle, nagle orientujesz się, że wylądowałeś na filmikach z klockami LEGO, haulami ubraniowymi lub innymi śmiesznymi bzdurami, a zerkając na zegarek widzisz, że minęło kilka godzin, a Ty nie robisz nic, w temacie, w którym przyszedłeś szukać podpowiedzi. Ale to nie Twoja wina - tak zbudowany jest YouTube i inne portale - żebyś oglądał, oglądał, oglądał. A platformy kursowe zaprojektowane są tak, by nic nie odwracało Twojej uwagi i żebyś Ty szedł do przodu.

Jeśli jest cokolwiek, co do czego nie masz pewności lub czegoś dokładnie nie wyjaśniłem albo masz obawy lub pytania, napisz na pawel@pawelkepa.pl, a chętnie Ci odpowiem.