Mam do Ciebie bardzo ważne pytanie. Odpowiedz na nie proszę zwłaszcza wtedy, jeśli jesteś przedsiębiorcą, właścicielem małej firmy, który mimo wysiłku nadal ma problemy ze zbudowaniem stałej grupy ludzi wokół siebie. Grupy wystarczająco dużej, aby każdego miesiąca znaleźli się w niej ludzie gotowi na skorzystanie z Twojej oferty.
Na pewno to pytanie już nie jeden raz ktoś Ci zadawał. Powód jest prosty, bo to niezwykle istotna kwestia, jedna z najważniejszych, jeśli chodzi o prowadzenie firmy.
Ale mimo tego, że co chwilę ktoś je zadaje, a może nawet Ty w swojej głowie, to i tak nadal jest to kwestia nie rozwiązana.
Denerwująca zwłaszcza w przypadku, kiedy starasz się robić wszystko co możliwe, aby to zmienić!
A pytanie brzmi:
Jeśli jest to liczba, która pozwala Ci spać spokojnie lub jeśli nie chcesz jej powiększyć, to możesz już zamknąć tą stronę. W przeciwnym razie czytaj dalej :)
Przypomina mi się w tym miejscu pewna historia
Znam pewnego przedsiębiorcę. Na początku swojej przygody z prowadzeniem własnej firmy wykorzystał listę swoich znajomych w telefonie, do tego aby zdobyć pierwszych Klientów. Z czasem też zdobył kilku nowych z polecenia tych pierwszych.
Wszystko szło pięknie do momentu gdy możliwości zaczęły się kurczyć, a nowi Klienci pojawiali się sporadycznie, co było raczej dziełem przypadku.
Od tego momentu jeszcze bardziej wziął się do działania.
Oczywiście wykorzystał wszystkie znane sposoby na pozyskiwanie nowych Klientów, takie jak reklama w prasie, ulotki, czy też Facebook.
Było jednak trochę za późno. Sposoby te oczywiście działały, ale nie tak jakby ten znajomy tego oczekiwał. Ciągle był z tyłu za innymi. Konkurencja robiła to wszystko już dawno temu a on tylko powtarzał utarte schematy
Postanowił kolejną zmianę.
Jeszcze bardziej wziął się do roboty. Zaczął szukać nowych sposobów promocji, takich które nie są jeszcze dobrze znane lub są bardzo sporadycznie wykorzystywane..
Tym przedsiębiorcą byłem ja i dzisiaj chcę się z Tobą podzielić jednym z takich sposobów, który zna bardzo wiele osób, ale niewiele osób wie, jak go dobrze wykorzystać.
Ty i Twoja firma na Instagramie to ebook, który w całości dostępny jest online, w postaci pliku PDF. Czytasz go wtedy kiedy chcesz i gdzie chcesz.
Przez kilka ostatnich miesięcy przerobiłem kilka mniejszych i większych instagramowych strategii, jakie miały mi pomóc. Przerobiłem je wszystkie na różnego rodzaju instagramowych profilach.
Ostatecznie zebrałem wszystko, co przynosiło najlepsze efekty i zebrałem w formie tego ebooka.
I nie ma tu żadnych magicznych i podejrzanych sztuczek. Żadnych automatów i kupowania followersów. Wszystko oparte jest o w pełni naturalne zachowania!
Więc nie czekaj aż będą tu już wszyscy a Ty zjawisz się na końcu.
Bądź tu przed wszystkimi!
tyle średnio przybywa na profilach gdzie to stosuję
zobaczysz, jak konwertować followersów na Klientów
tyle czasu wystarczy poświęcić, aby osiągnąć rezultaty
zobaczysz, co publikować, kiedy i jak często
krok po kroku poznasz metody, które przynoszą nowych Klientów
która pomoże nie tylko na Instagramie ale na każdym nowym portalu
Jednak jak zwykle mam specjalną cenę dla czytelników bloga.
Kup teraz i przekonaj się na własnej skórze. Ukończ ebook, wprowadź zawartą w nim wiedzę w życie i obserwuj, jak zmienia się Twoja firma.
Daję Ci aż 30 dni na wypróbowanie tego ebooka. 30 dni, liczone od momentu zakupienia tego ebooka. Przekonaj się o wiedzy, jaką Ci tutaj przekazuję, wykorzystaj ją i oceń, jak bardzo zadowalają Cię jej efekty.
Jeśli wdrożysz wiedzę, jaką Ci przekażę i uznasz, że nie jesteś zadowolony/a, a następnie w ciągu 30 dni od zakupu, zgłosisz ten fakt, wysyłając maila na adres pawel@pawelkepa.pl, zwrócę Ci w całości wpłacone pieniądze.
Nic nie tracisz! Możesz jedynie zyskać. Weź tego ebooka na próbę.
Ostatnią rzeczą, której pragnę jest Twoje niezadowolenie z jego lektury.
Jesteś już na końcu tej oferty. Niezależnie od tego, jaką decyzję podejmiesz, bardzo serdecznie dziękuję Ci za poświęcony czas.
P.S. Samo nic się nie zmieni. Jeśli tylko będziesz czekać aż Klienci zjawią się nagle sami, to życzę Ci powodzenia. Weź sprawy w swoje ręce już teraz.
P.P.S. Możesz oczywiście nie skorzystać i szukać dalej magicznego sposobu. Ale czy masz tyle czasu? Czy Twoja firma ma tyle czasu?
Jeszcze raz dziękuję Ci za uwagę i mam nadzieję, że zobaczymy się niebawem na Instagramie.