SEO HERO

Wejdź na szczyt pierwszej strony Google’a

i zostań bohaterem (nie tylko) swojej firmy!

Czy stać Cię na płacenie 15 000 zł miesięcznie,

żeby do Twojej firmy przychodzili klienci?

 

Pewnie gdyby to gwarantowało, że te pieniądze zwrócą się z nawiązką, to tak. Tylko, że małej firmy, a zwłaszcza tej, która dopiero startuje, nie stać na wydawanie takich kwot. Nawet jeśli miałoby to przynosić kokosy. Po prostu jest jakaś granica wydatków, którą właściciel takiej firmy jest w stanie zaakceptować.

 

Tylko że problem tkwi głębiej

 

Jak zauważyła Monika w jednym z komentarzy na blogu: „Od dawna powtarzam, że ani małej, ani dużej firmy nie stać na małe inwestycje w reklamę. One się po prostu nie opłacają :)"

 

 

250 – 15 000 zł

W ostatnim czasie przejrzałem kilkadziesiąt ofert na usługi SEO (znanego też jako "pozycjonowanie"). Od 250 do 15000 zł. Właśnie taki rozstrzał cenowy istnieje w cenach za te usługi.

Skoro rozstrzał jest tak duży, to na czymś musi się to odbijać… Jak myślisz, na czym?

A gdyby tak…

…nauczyć się pozycjonować samodzielnie?

Nie chce mi się bawić w jakieś pozycjonowanie!

Masz rację! Tylko co? Będziesz siedzieć z założonymi rękami, popijać kawkę i czekać, aż klienci sami przyjdą? To może jednak podziałasz samodzielnie?

Ale przecież takie pozycjonowanie trwa długo…

Tak, na wyniki trzeba poczekać. Ale kiedy one nastąpią, będą regularne i jednocześnie ich utrzymanie będzie wymagało dużo mniejszej uwagi. Do tego, z badań wynika, że SEO jest jedną z najtańśzych form reklamy. I nic nie zapowiada, by miało się to zmienić.

Może łatwiej byłoby na FB się promować?

Wydaje się, że w social mediach jest łatwiej. Często możesz tam zobaczyć viralowy post, pod którym są setki lajków, komentarzy i udostępnień.

Tylko że nie ma złotego przepisu na stworzenie takiego posta. A po kilku nieudanych próbach następuje rezygnacja.

Natomiast w przypadku SEO takie przepisy są i korzystając z nich, możesz bardzo dobrze na tym wyjść.

Wiem, z czego wynika ten wniosek. Po prostu w social mediach masz mnóstwo znajomych, którzy z nich korzystają. A z SEO korzysta niewielu z nich lub żaden. To strach przed nieznanym. To normalne!

 

Jakie wyniki daje SEO?

 

Chciałbym Ci pokazać jak metody SEO, które wykorzystuję na co dzień u siebie i pokazuję swoim klientom i kursantom, wpływają na rezultaty.

Na początek pochwalę się swoimi wynikami :)

Pomarańczowa linia to pierwszy rok, kiedy dopiero zaczynałem. Linia niebieska to drugi rok, kiedy coraz mocniej stawiałem na SEO. Efekty? Wzrost wejść klientów o 2337,57% w ciągu roku!

 

Inne branże? Proszę bardzo!

Pokażę Ci jeszcze 2 przykłady firm, którym pomagałem. Początkowo korzystały one z usług firm SEO. Ze względu na budżet były to niskie kwoty (rzędu kilkuset złotych), więc i efekty były słabe. A na wydatki rzędu 15 000 zł miesięcznie nie było ich stać. No więc sami zabrali się do roboty!

Oto sklep z drobnym AGD. Pomarańczowa linia to pierwszy rok. Niebieska – drugi. Widać systematyczne wyniki i skok o ponad 100% w ciągu roku.

I kolejny przykład to lokalna restauracja. Niebieska linia to drugi rok z wykorzystaniem moich metod. Wzrost to dokładnie 422,14% w ciągu roku!

Taaakie efekty kursantów i czytelników

Czyli jak wypadli Kursanci wcześniejszych edycji SEO HERO?

Magda
pośredniczy w sprzedaży instalacji fotowoltaicznych

Od 12 miesięcy, kiedy rozpoczęła kurs, systematycznie pnie się do góry!

Marcin
skład budowlany

Dołączył do wakacyjnej edycji kursu (2019). Wcześniej jego SEO nie istniało. Dziś idzie do góry.

Bożena
sklep online z akcesoriami dziecięcymi

Rozpoczęła na początku 2020 i wystartowała z małym opóźnieniem, ale teraz idzie jak burza!

Dominik
sklep z obuwiem

Startował w wakacje 2019, ale z nieco wyższego pułapu niż Bożena.

Adam
sklep z oświetleniem

Adam wziął udział w kursie w kwietniu 2021. Jego sklep rozpoczął działalność w 2018 roku i nigdy nie inwestował w SEO. Po kursie, efekty z tego kanału pozyskiwania klientów wystrzeliły. Na wykresie poniżej widzisz efekty SEO po rozpoczęciu kursu (od maja 2021), w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzednim. Wzorst o ponad 210%!

 

JAK TO SIĘ PRZEKŁADA NA FINANSE?

 

Niestety ze względu na tajemnicę lub po prostu brak chęci dzielenia się tymi danymi publicznie, opowiem Ci tylko jak wygląda to na moim blogu.

Spójrz na wykres. To przychody w pierwszym i drugim roku jego działania.

Wyniki uzyskiwane tylko dzięki SEO sprawiły, że przychód w drugim roku skoczył w górę o niespełna 460%! A w roku trzecim jeszcze o 98%.

CO DA TOBIE SEO?

Co daje pierwsze miejsce w Google’u?

 

Twoja marka staje się coraz bardziej popularna. Kiedy ludzie czegoś potrzebują, zaczynają zakupy od Ciebie (podwójny efekt!).

Przychody Twojej firmy wzrosną od 2 do 100 razy w zależności od Twojej obecnej pozycji w wynikach wyszukiwania.

Liczba osób przewijających się przez Twoją firmową stronę lub sklep wzrośnie, a to przełoży się też na przyrost klientów.

Producenci sami będą się zgłaszać, byś sprzedawał ich towary, a Ty dzięki temu zyskasz lepszą pozycję w negocjacjach.

 

CZY SEO JEST ŁATWE?

 

Powiem tak: gdyby SEO (lub inne działania marketingowe) były bardzo proste to każdy wykonywałby je z powodzeniem… Wtedy straciłyby skuteczność :)

Domyślam się jednak, skąd takie pytanie

Na pewno wiele razy w Twoje ręce wpadła już jakaś instrukcja schematu, która szybko miała dać Ci ogromną liczbę klientów. Bardzo łatwo sięgamy po takie rzeczy.

Niestety zazwyczaj to, co łatwe, jest szybko kopiowane i… działa bardzo krótko.

A przecież nie o to chodzi, żeby co chwilę zaczynać jakieś nowe działania. Chodzi o to, żeby zrobić coś porządnie i żeby dawało efekty przez długi czas. Tak jest z SEO.

Wracając do pytania… Tak – SEO wymaga sporo pracy. Nie będę Ci obiecywać, że będzie szybko, łatwo i przyjemnie, a efekty zobaczysz w tydzień. Nie!

Natomiast jeśli będziesz się posługiwać odpowiednimi wytycznymi, wytłumaczonymi w prosty i przystępny sposób, to nawet najtrudniejsze rzeczy staną się proste. I tak jest właśnie z SEO.

TEŻ TAK CHCESZ?

 

Przecież nie po to masz firmową stronę lub sklep internetowy, żeby ginąć w zapomnianych otchłaniach Google’a, do których nikt nie zagląda!

To byłoby wyrzucanie pieniędzy i czasu w błoto.

Domyślam się więc, że też chcesz mieć takie wyniki, jakie zaprezentowałem powyżej. Dlatego postanowiłem przygotować kurs SEO HERO, w którym nauczę Cię samodzielnego pozycjonowania.

Pytanie tylko, ile jest dla Ciebie warte to, o czym mówiłem… Czyli przede wszystkim możliwość uzyskania wzrostu liczby klientów.

Wcale nie kosztuje to 15 000, 5000, ani nawet 2000 zł. A mogłoby…

 

 

Moje propozycja jest nastęująca…

 

 

pakiet
STANDARD

295 zł

  •   dostęp do kursu online
  •   60 dni konsultacji e-mail
  •   bonusy
  •  
  •  

ZAPISUJĘ SIĘ

pakiet
PREMIUM

495 zł

  •   dostęp do kursu online
  •   120 dni konsultacji e-mail
  •   lista 50 słów kluczowych
  •   bonusy
  •  

ZAPISUJĘ SIĘ

pakiet
VIP

995 zł

  •   dostęp do kursu online
  •   120 dni konsultacji e-mail
  •   lista 50 słów kluczowych
  •   1h konsultacji telefonicznej lub Skype
  •   bonusy

ZAPISUJĘ SIĘ

Jak zapisać się na kurs?

 

Kurs zamawiasz dokładnie tak samo jak produkty w każdym innym sklepie internetowym.

Po złożeniu przez Ciebie zamówienia poproszę Cię o dokonanie wpłaty. Możesz zapłacić w dowolny sposób (przelew online, karta, PayPal, przelew tradycyjny).

Już po minucie od zaksięgowania pieniędzy na koncie, automatycznie dostaniesz ode mnie maila z dostępem do pełnej zawartości kursu.

Co będzie później? Od razu możesz zacząć przerabiać lekcje i wdrażać wiedzę w życie. Ja będę nad wszystkim czuwać.

Dostęp do kursu masz na zawsze. Nie zabiorę Ci go po roku. A Ty możesz z niego korzystać do woli o każdej porze dnia i nocy.

Potrzebujesz faktury? Nie ma problemu – zaznacz odpowiednią opcję przy wysyłaniu zamówienia.

 

 

JAK WYGLĄDA KURS?

Przyjazny, przejrzysty panel,

po którym możesz poruszać się w prosty i intuicyjny sposób

 

1. Ponad 30 logicznie ułożonych lekcji i nagrań dodatkowych.

2. Materiały wideo – każda lekcja to materiał instruktażowy w formie nagrania wideo. Każde wideo trwa od kilku do kilkudziesięciu minut.

3. Działające przykłady – pokażę Ci przykłady moich działań SEO prowadzonych zgodnie z tym, co omawiam w kursie. Pokażę, co dawało najlepsze efekty.

4. Przydatne narzędzia – w niektórych lekcjach pokazuję przydatne narzędzia i korzystam głównie z ich darmowych wersji.

5. Dostęp online – do kursu masz dostęp przez internet. Po zapisaniu się otrzymasz ode mnie login i hasło. Możesz uczyć się, kiedy chcesz i gdzie chcesz.

6. Dostęp na zawsze – nie zabiorę Ci kursu po roku. Masz do niego dostęp na zawsze. Powiem więcej, kurs będzie uzupełniany i za dodatki nie musisz płacić.

7. BONUS – seria krótkich wskazówek SEO w formie wideo, w celu uzyskania jeszcze lepszych rezultatów i łatwiejszej pracy.

8. BONUS – poradnik, jak korzystać z SEO na YouTubie.

9. BONUS – checklisty ułatwiające pracę i mój nigdzie dotychczas niepublikowany e-book, który dostępny jest jako dodatek tylko w tym kursie. Nie będzie dostępny publicznie!

10. Dostęp do tajnej grupy na FB – możesz tam zadać pytania na nurtujący Cię temat i dyskutować z innymi kursantami. Są tam osoby, które już przeszły to, co Ty, i wypracowały różne rozwiązania, i będą osoby, które dopiero zaczynają przygodę z SEO, więc wspólnie wypracujecie coś nowego.

11. Możliwość zadawania pytań – nie wiesz lub nie rozumiesz czegoś? Napisz, a wszystko Ci wyjaśnię lub dogram nową lekcję.

12. Indywidualne konsultacje – możesz konsultować się ze mną mailowo bez ograniczeń w limicie zadawanych pytań :)

13. Pakiety PREMIUM i VIP – otrzymasz ode mnie listę 50 indywidualnie dobranych słów kluczowych, na które warto pozycjonować Twoją stronę lub sklep.

 

 

 

Zawartość kursu

Czego nauczysz się w trakcie?

 

Pokażę Ci, gdzie i jak sprawdzać efekty swoich działań SEO, oraz jak wykorzystać te analizy w innych działaniach reklamowych.

Pokażę Ci, jaką strukturę powinna mieć Twoja strona www, aby wypozycjonować nawet najtrudniejsze słowa kluczowe, na których Ci zależy.

Pokażę Ci, jak taka struktura powinna wyglądać w przypadku, kiedy prowadzisz sklep internetowy.

Pokażę Ci, jak sprawdzić, które słowa w ogóle opłaca się pozycjonować, ile osób miesięcznie ich szuka i jaki przychód mogą dać. Dzięki temu ocenisz, czy warto.

Pokażę Ci, jak możesz przejąć kontrolę nad pierwszą stroną wyników wyszukiwania na Twoje najważniejsze słowo kluczowe.

Pokażę Ci, jak poprawić czytelność strony, by spodobała się ona Google’owi oraz Twoim klientom.

Pokażę Ci, jak zaplanować pozycjonowane słowa kluczowe, tak by efekty pojawiły się najszybciej.

Pokażę Ci, jak tworzyć teksty i opisy (także produktów), tak by mogły przebić się na pierwszą stronę Google’a.

Pokażę Ci, jak pozyskiwać linki, by nie narazić się na bana od Google’a.

Pokażę Ci, jaki wpływ na SEO mają Twoje działania w social mediach i… odwrotnie.

Pokażę Ci, jak w prosty sposób poprawić szybkość ładowania strony.

Pokażę Ci, jak zoptymalizować stronę pod kątem SEO. Zarówno jeśli działasz lokalnie (SEO lokalne), jak i na całą Polskę lub świat.

Pokażę Ci, kilka sposobów, które dały mi wzrost wejść na stronę o ponad 50% w ciągu jednego miesiąca.

Pokażę Ci, jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym, by mogła znaleźć je większa liczba klientów.

Pokażę Ci, co to są meta tagi (title, description i inne), jakie mają znaczenie i jak je uzupełniać, by dawały najwięcej kliknięć.

Pokażę Ci, jak wykorzystać i udoskonalić to, co już zostało zrobione, jeśli korzystasz już ze znanych technik SEO.

Google ciągle aktualizuje algorytmy. Czy kurs jest aktualny?
Kurs został ostatni raz zaktualizowany w 2021 roku, więc jest tak aktualny, jak to możliwe. Omawiam też najważniejsze z ostatnich zmian algorytmu. W moim własnym interesie jest także na bieżąco aktualizować swoją wiedzę na temat SEO, bo ja również pozyskuję klientów w ten sposób. Wszystkie swoje kursy aktualizuję co jakiś czas. Za aktualizacje nic nie płacisz.

Mało? Inne kursy na rynku dają więcej?

Owszem i są to też znakomite kursy. Ale omawiają SEO w całości. Większość z tych kursów jest dość obszerna i przeznaczona dla osób, które już się na SEO dobrze znają. Ja pokazuję Ci tylko te metody, które wykorzystuję na co dzień. Znasz zasadę Pareto? 20% działań daje 80% efektów. W tym kursie pokazuję właśnie te, które dają 80% wyników.
 

 

Czy samodzielnie sobie z tym poradzisz?

Czy w kursie nie ma zbyt dużo wiedzy technicznej?

 

Wiedza techniczna oczywiście jest. Natomiast wszystko wytłumaczone zostało w bardzo przystępny sposób krok po kroku. Jeśli czytasz moje artykuły lub oglądasz wideo, to wiesz, w jaki sposób przedstawiam różne zagadnienia, a zapewniam Cię, że tym razem jest jeszcze prościej :)

Nie potrzebujesz żadnej dodatkowej wiedzy. Tłumaczę wszystko od ZERA.

Potrzebujesz jedynie własnej strony lub sklepu internetowego.

A jeśli pojawi się najmniejszy problem – napisz, a ja pomogę go rozwiązać i dogram kolejne szczegółowe wideo :)

Jesteśmy już w takim fragmencie opisu tego kursu, że podejżewam, iż mało kto był tak wytrwały i doczytał do tego miejsca. A ja mam niespodziankę dla najbardziej zaangażowanych.

Na samej górze tej strony jest duży czerwony napis "Wejdź na szczyt pierwszej strony Google…". Jeśli klikniesz w 3 kropki na końcu tego napisu, zobaczysz specjalną wersję cenową zapisu na kurs, dostępną tylko dla najbardziej spostrzegawczych.

 

Czy ten kurs jest dla Ciebie?

 

1. Czy jesteś właścicielem małej firmy i od początku zakładasz, że istotnym źródłem pozyskiwania klientów będzie Twoja strona WWW lub sklep internetowy?

2. Czy jesteś pracownikiem opiekującym się firmową stroną WWW lub odpowiadasz za marketing i czujesz, że Wasza firmowa witryna powinna znaleźć się wyżej w wyszukiwarce (lub wręcz masz takie zadanie z góry)?

3. Czy jesteś programistą, wirtualnym asystentem lub twórcą stron WWW i chcesz poszerzyć wachlarz usług, oferować też SEO, budując w ten sposób dodatkowe źródło przychodu?

4. Czy może zatrudniasz agencję SEO (albo dopiero zamierzasz) i chcesz mieć pewność, że dobrze wykonuje swoją pracę?

Jeśli należysz do jednej z powyższych grup, to TAK – ten kurs jest dla Ciebie!

 

Dla kogo jest ten kurs?

 

1. Dla wszystkich którzy są właścicielami, zarządzają lub zajmują się tworzeniem stron WWW i sklepów internetowych.

2. Dla nietechnicznych osób zajmujących się opieką nad stronami WWW.

3. Dla twórców stron WWW, którzy chcą nauczyć się SEO, by oferować lepsze usługi i zarabiać dzięki temu więcej.

4. Dla właścicieli małych firm, którzy chcą zdobyć jak najwyższą pozycję w wyszukiwarce, ściągnąć na swoją stronę/do sklepu więcej ludzi niezależnie od tego, czy będą się zajmować SEO samodzielnie, czy to zlecą.

5. Dla osób odpowiedzialnych za marketing w firmie, które dzięki temu będą w stanie ocenić działania agencji SEO i nadzorować ich pracę.

6. Dla wszystkich osób zajmujących się marketingiem, którzy chcą lepiej rozumieć SEO.

7. Dla blogerów, którzy chcą docierać do nowych odbiorców.

8. Dla osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje, zdobyć nowe umiejętności i zarabiać na wykonywaniu SEO dla innych firm.

9. Dla każdego, kto chce zaoszczędzić tysiące złotych na zatrudnianiu nieodpowiednich osób.

 

 

CO MÓWIĄ O MOICH METODACH
CZYTELNICY I UCZESTNICY POPRZEDNICH EDYCJI?

W ich biznesie naprawdę dużo się zmieniło!





























 

Ponad 580 osób wzięło udział w moich kursach w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Oni już to sprawdzili!

 

A byli to m.in.: właściciele sklepów internetowych, blogerzy, producenci, programiści, geodeci, doradcy finansowi oraz ubezpieczeniowi, rękodzielnicy, projektanci i wykonawcy instalacji, projektanci stron www, producenci pierogów, sprzedawcy aplikacji SaaS, architekci, fotografowie, muzycy, producenci układów optycznych do satelitów…

Były firmy m.in. z branż: ogrodniczej, medycznej, dietetycznej, gastronomicznej, poradniczej, drukarskiej, cukierniczej, architektonicznej, muzycznej, fotograficznej, optycznej, instalatorskiej, serwisowej, graficznej, a nawet… kosmicznej!

Były firmy sprzedające m.in.: sprzęt ogrodniczy, lampy, rośliny, sprężarki, pompy próżniowe, zabawki, kosmetyki, zestawy prezentowe, przypinki do ubrań, obuwie, odzież, biżuterię, części do samochodów…

Trudno wszystkich wymienić!

A co się stanie, jeśli Ty się nie zapiszesz? To, czy zapiszesz się na kurs, jest tylko Twoją decyzją.

Mam nadzieję, że nie odstrasza Cię cena, bo czym jest ta kwota w stosunku do tego, co możesz dzięki temu kursowi osiągnąć?

 

 

Kurs został sprawdzony w boju na różnych systemach:

  Szybka wysyłka

W ciągu minuty otrzymasz dostęp do całego kursu

  2 lata na zwrot

Gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy

  Dostęp na zawsze

Dożywotni dostęp do kursu i aktualizacji

  Grupa

Tajna grupa FB dla wszystkich uczestników

2-LETNIA GWARANCJA ZWROTU PIENIĘDZY

 

Według przepisów prawa zamawiając cokolwiek przez internet, masz możliwość rezygnacji z zakupu w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Tak jest także u mnie.

Natomiast wiem, że SEO to proces długotrwały. Dlatego postanowiłem dać Ci 2 lata. Jeśli w tym czasie ostro weźmiesz się za wdrażanie kursu, będziesz trzymać się moich wskazówek, a mimo to nic nie drgnie w liczbie wejść z Google’a na Twoją stronę, oddam Ci pieniądze.

Dlaczego to robię? Bo wiem, że jesteś osobą rozsądną i wiesz, co robisz, a jeśli się czegoś podejmujesz, to zawsze z całą mocą dążysz do realizacji swoich celów.

Nic nie tracisz! Możesz jedynie zyskać..

Ostatnią rzeczą, której pragnę, jest Twoje niezadowolenie!

 

pakiet
STANDARD

295 zł

  •   dostęp do kursu online
  •   60 dni konsultacji e-mail
  •   bonusy
  •  
  •  

ZAPISUJĘ SIĘ

pakiet
PREMIUM

495 zł

  •   dostęp do kursu online
  •   120 dni konsultacji e-mail
  •   lista 50 słów kluczowych
  •   bonusy
  •  

ZAPISUJĘ SIĘ

pakiet
VIP

995 zł

  •   dostęp do kursu online
  •   120 dni konsultacji e-mail
  •   lista 50 słów kluczowych
  •   1h konsultacji telefonicznej lub Skype
  •   bonusy

ZAPISUJĘ SIĘ

Autor kursu

 

Nazywam się Paweł Kępa i na co dzień prowadzę m.in. bloga pod własnym nazwiskiem, którego pewnie już znasz.

Od ponad 20 lat zajmuję się marketingiem – w różnej postaci. Zbierałem doświadczenie w kilku mniejszych i większych agencjach reklamowych, marketingowych, internetowych. Od 2010 roku prowadzę własną firmę. Z roku na rok rozwija się nie tylko moja firma, ale rozwijają się też firmy, którym pomagam, z którymi współpracuję.

Poza tym prowadzę kilkanaście własnych witryn internetowych, portali, blogów i sklepów, na których sprawdzam to wszystko, o czym później opowiadam na blogu. A teraz także tutaj – w formie kursu internetowego.

Odpowiedzi
na najczęściej zadawane pytania

Cały kurs podzielony jest na lekcje, składające się z drobnych kroczków, w taki sposób, aby łatwo było je przyswoić oraz wdrożyć. Każdy z materiałów wideo trwa kilka minut. Dzięki temu całość realizujesz metodą drobnych kroczków. Lekcje możesz oglądać w dowolnym momencie i na dowolnym urządzeniu – na komputerze lub na telefonie.
W przeciwieństwie np. do reklam na Facebooku w Google’u nie musisz ponosić dodatkowych kosztów, by pokazać się na pierwszej stronie. Wystarczy wiedza z kursu. W kursie pokazuję też kilka przydatnych narzędzi. Tylko jedno z nich jest płatne. Ale pokazuję, jak tę opłatę obniżyć do minimum.
Żeby uzyskać zadowalające wyniki z SEO, potrzeba czasu. Im szybciej zaczniesz, tym szybciej je zobaczysz. Łatwiej też będzie Ci utrzymać przewagę nad konkurencją, która zdecyduje się zrobić to samo, ale później niż Ty.
Możesz, ale nie musisz. Jeśli masz już stronę lub sklep, to dobrze. Natomiast jeśli nie, to kurs pomoże Ci już chociażby na etapie projektowania struktury strony lub sklepu.
Nie dowiesz się, dopóki tego nie sprawdzisz! Na pewno wiele się nauczysz i nawet jeśli ostatecznie zdecydujesz się na zlecenie pozycjonowania zewnętrznej firmie lub freelancerowi, to będzie Ci znacznie łatwiej.
Nie, SEO nie jest wcale trudne. To powtarzalne kroki, które można opanować.
Nie! To, na jakiej platformie masz stronę lub sklep, nie ma znaczenia. Wszystko, co omawiam w kursie, jest niezależne od tego, na jakim systemie działa Twoja strona lub sklep. Jeśli pokazuję coś w WordPressie, to pokazuję też alternatywne rozwiązania.
Na blogu mam różne artykuły na temat SEO. Ale porównując to z zawartością kursu, to artykuły są tylko małym jej ułamkiem.
Nie mogę Ci dać takiej gwarancji. To zależy tylko od Ciebie i energii, jaką włożysz w realizację kursu. Samo zapisanie się na kurs nic nie pomoże. Kurs podpowiada, jak i co zrobić, ale nie zrobi niczego za Ciebie.
Na zawsze. Po zapisaniu się na kurs, możesz wracać do lekcji w każdym momencie. Jutro, za tydzień, a nawet za rok.
Tak, materiały otrzymujesz od razu w całości i samodzielnie decydujesz o tym, kiedy realizujesz jego poszczególne lekcje.
Tak, otrzymasz fakturę za każdą dokonaną płatność. Aby otrzymać fakturę, wystarczy podać dane do faktury podczas finalizacji zamówienia.
Dostęp do kursu otrzymasz od razu po dokonaniu wpłaty i będzie on dostępny w całości przez internet. Możesz go realizować w dowolnym czasie i miejscu, korzystając z komputera lub telefonu.
Wystarczy, że dokonasz zamówienia kursu. Następnie po opłaceniu zamówienia, otrzymasz ode mnie maila potwierdzającego, w którym poznasz wszystkie szczegóły.
Oczywiście, że tak! Możesz się do mnie odezwać w dowolnej chwili.

Jeśli jest cokolwiek, co do czego nie masz pewności lub czegoś dokładnie nie wyjaśniłem albo masz obawy lub pytania, napisz na pawel@pawelkepa.pl, a chętnie Ci odpowiem.